Obserwatorzy

Translate

środa, 18 kwietnia 2012

spać ♥

cześć ;) dzisiejszy dzień zleciał szybko i się z tego cieszę . o godzinie 14 poszłam po Marikę pod szkołę . czekałyśmy chwilę na rynku za jej mamą i pojechałyśmy do niej . chodziłyśmy trochę po Uści robiąc zdjęcia , jednak słoneczko co chwilę chowało się za chmurami ... ok. godziny 17 zmyłam się do domu . ogłądałam 4fun tv . przyszła Ola z Wetą i siedziałyśmy chwilę razem . później poszłyśmy na spotkanie do bierzmowania . muszę przyznać że fajnie było spotkać tylu znajomych . powrót do domu powalający . szliśmy kilkuosobową grupą z podstawówki ;) Marcin , Adrian , Kacper , Kamil , Dawid , Ola i ja xD stęskniłam się za nimi . naprawdę te sześć lat było wyjątkowe . wróciłam do domu i tak sobie siedzę . za chwilę idę oglądać YCD ;) jutro napiszę . trzymajcie się ;*********

no po prostu wspaniałe sześć lat ♥ (wigilia klasowa 2010)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz