Obserwatorzy

Translate

piątek, 12 października 2012

Ride

hej ;) tak jak pisałam , wczoraj byłam w Poznaniu u Olimpii ♥ dziękuję jej za ten dzień . wiem , że kiedyś przeczytasz ten post także KOCHAM CIĘ , DZIĘKUJĘ I TĘSKNIĘ :*** wspaniale jest się spotkać . pociąg do Poznania miałam o 12:09 . dojechałam przed 13 a Oli czekała już na mnie . poszłyśmy do Starego Browaru . chodziłyśmy po sklepach , zjadłyśmy coś , rozmawiałyśmy itp. po dwóch miesiącach niewidzenia się , było trochę do opowiadania . jednak o 15:57 miałam pociąg powrotny . czas zleciał szybko ... za szybko . nie mam bladego pojęcia kiedy się spotkamy . dziś do szkoły szłam na drugą lekcję . szybko wszystko minęło . po lekcjach czekałam godzinę na Sarę i później chodziłyśmy sobie trochę . poszłyśmy do mnie na chwilę a później razem z moją siostrą na Zamkową , na pizzę . załapałam dobry humor i został mi do teraz . po pizzy poszłyśmy na skarpę . śmiałam się ze wszystkiego ♥ nie dawno wróciłam do domu . jestem wykończona . co do tytułu posta . niedawno dodałam piosenkę Lany Del Rey "Ride" . dziś w moje łapki wpadł teledysk do tej piosenki . jest świetny . niestety wiele powstaje teraz teledysków podobnych do "We Found Love" Rihanny . to na tyle . trzymajcie się ;****

"Don't break me down
I've been traveling too long
I've been trying too hard
With one pretty song"

muszę zacząć robić więcej zdjęć ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz