Obserwatorzy

Translate

niedziela, 14 października 2012

sweterek .

hej ;) dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu (nie licząc wyjścia do kościoła) czytając książkę . moje życie jest ostatnimi czasy tak aktywne , że nawet wieczorem nie mam czasu poczytać chociaż trochę , dlatego dziś cały dzień spędziłam pod kocem , z herbatką i książką w ręku . bajer ♥ pogoda zaczyna odstraszać , dlatego muszę zaplanować sobie jakoś czas na najbliższy czas , żeby nie dopadła mnie coroczna jesienna depresja . ciepłe rzeczy z szafy zaczęłam wyciągać już jakiś czas temu . tegoroczna jesień jest o wiele zimniejsza niż w zeszłym roku . najchętniej założyłabym już grubą , zimową kurtkę . dlatego w czwartek , będąc od rana na targu razem z mamą zaopatrzyłam się w kilka rzeczy . kupiłam sobie pomarańczowe legginsy oraz cieplutki sweterek . o sweterku marzyłam już jakiś czas . najbardziej podobają mi się ćwieki przy dekolcie . jest idealny ♥ uwielbiam robić zakupy na targu . rozmaity wybór rzeczy oraz cen . bardzo często są o wiele lepsze jakościowo , niż rzeczy ze sklepu . to na tyle . za chwilę razem z mamą oglądamy "Nad Życie" ♥ ale będzie bek :D uwielbiam ten film , i znów go polecam :) trzymajcie się ;*******

outfit :)





sweterek i legginsy- targ

nuta na dziś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz