Obserwatorzy

Translate

piątek, 26 października 2012

weekend !

hej ;d no to mamy weekend ! ♥ nawet nie wiecie jak się cieszę ! dziś 6 lekcji . niestety strasznie się dłużyły . ale za to dostałam pendrivera z zdjęciami od Mariki . oczywiście podczas przerw i lekcji śmiałam się jak nienormalna :) ostatnimi czasy razem z moją klasą mamy bekę z wszystkiego ;p wróciłam do domu a za chwilę idę na skarpę . wpadłam pokazać wam część zdjęć z sesji z Mariką a jutro pokażę z wczorajszego dnia , podczas którego Liber z drużyną zawitali w mojej szkole ;p

a teraz mam jeszcze bardzo ważną wiadomość . kuzynką mojej dobrej koleżanki ma guza mózgu ... Nadia ma tylko 3 latka . wchodźcie na link , który tutaj wstawię , udostępniajcie go , pokażcie rodzicom ! zróbcie wszystko , żeby pomóc Nadii ! POMOC DLA NADII (LINK)

to na tyle . odezwę się jutro ^^ trzymajcie się ;*****












1 komentarz: