Obserwatorzy

Translate

piątek, 5 października 2012

Saga "DOM NOCY"

hej . przeżyłam ten okropny tydzień :D cały czas w domu ... dopiero wczoraj wyszłam do kuzynki , a dziś idę na skarpę . stwierdziłam , że jeśli mam wrócić do szkoły (siedliska bakterii) wolę wyzdrowieć do końca niż znów coś złapać . nadal żyję lekami , herbatkami itp... wczoraj poszła do kuzynki . pomogłam jej w domu , popilnowałam trochę Filipa i Zuzki a na koniec oglądałyśmy z Kasią "Rozmowy w toku" i uśmiałyśmy się do łez :D tego mi brakowało . gdy choruję zazwyczaj bardzo się nudzę . sposobem na nudę tym razem były książki . tyle razy pisałam wam , że czytam sagę "Dom nocy" , jednak ani razu nie pisałam o czym jest . na razie wyszło 9 książek a podobno ma być 12 . "Naznaczona" , "Zdradzona" , "Wybrana" , "Nieposkromiona" , "Osaczona" , "Kuszona" , "Spalona" , "Przebudzona" i "Przeznaczona" . oczywiście bohaterami są wampiry . jednakże , saga "Dom nocy" jest inna od sagi "Zmierzch" . serdecznie zachęcam do czytania . osobiście dziś zaczęłam "Przeznaczoną" . i nie mogę się doczekać następnych . to na tyle . trzymajcie się ;******

pamiętacie moją Megi ? ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz