Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 16 lipca 2012

Kołobrzeg 2008

hej . tak jak wspominałam znalazłam zdjęcia z pobytu w Kołobrzegu . ponieważ mój tata jeździł wtedy do Danii i wracał tylko co 6 tygodni , nie mieliśmy okazji wyjechać nad morze podczas wakacji (podczas wakacyjnego pobytu w Polsce mojego taty mieliśmy zaplanowane chrzciny mojego kuzyna i syna kuzynki) więc nad morze pojechaliśmy dopiero pod koniec września . był to dość pamiętny wyjazd . do dziś wspominam go z uśmiechem na twarzy . nie mam nic więcej po powiedzenia na ten temat . zapraszam do obejrzenia zdjęć :) niby tylko 4 lata , a wyglądałam zupełnie inaczej . moja siostra i brat zresztą też ;p jesteśmy teraz zupełnie innymi osobami niż wtedy . to na tyle . trzymajcie się ;***

zdjęć mam wiele więcej , jednak nie wszystkie mogłam zgrać -.-








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz