Obserwatorzy

Translate

sobota, 14 lipca 2012

i znów burza -.-

cześć :) dziś cały dzień spędziłam w domu . chwilę była u mnie Weta . w nocy skończyłam czytać książkę i przez weekend będę się nudzić -.- przed chwilą znów była burza . ta pogoda mnie odstrasza . siedzę w domu zamulając . od kilku dni cały czas słucham płyty Christiny Perri "lovestrong." . uwielbiam ją ! jej głos jest niezwykły :D a co do śpiewu . dowiedziałam się , że Liber (który pochodzi z mojego miasta) będzie brał udział w Bitwie Na Głosy ! już dziś przekazałam tą wiadomość mojemu bratu oraz Agacie a Weta powiedziała Pameli ♥ sama bym chętnie spróbowała , ale biorąc pod uwagę to , że w moim mieście jest wiele talentów wgl nie startuję ;) na jutro planów nie mam . mam nadzieję , że nie przesiedzę znów sama całego dnia . to na tyle . w następnym poście napiszę o filmach , które oglądałam . trzymajcie się ;****

PS: jednak nie robię przerwy . nie umiem nie pisać tutaj ;p
PS2: dziś znalazłam zdjęcia z mojego pobytu w Kołobrzegu w wrześniu 2008 ! ;o
PS3: nadal nie mogę się zabrać do pokazania wam zdjęć od Darii z Łeby :)


dostałam je kilka lat temu ! gdy mam zły humor zawsze je zakładam ♥ dziwne co nie ? 

przed burzą ...

i po burzy ...


+ nuta na dziś . Christina Perri "Distance"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz