Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 lipca 2012

przerwa ?

hej . dziś od rana byłam z Wetą na targu i na obchodzie po SH . gdy wróciłam do domu zaczęła się krótka burza , więc zaczęłam czytać książkę , która jest mega interesująca . jej tytuł to "Drugie Życie Bree Tanner" . szczerze polecam książkę WSZYSTKIM fanom Sagi Zmierzch . później przyszła Weta i poszłyśmy na skarpę . przed chwilą wróciłam . czy ja będę już zawsze wszystkich odpychać z jednego wydarzenia ? przecież to było już ponad dwa lata temu a ja nie umiem zapomnieć . to jest trudne . a co do tytułu posta... zastanawiam się nad zrobieniem przerwy w blogowaniu . gdy są wakacje mam mniej czasu na to wszystko , ale z drugiej strony nie umiałabym nie pisać mając możliwość . muszę się zastanowić nad tym i nad wieloma innymi sprawami . życie nastolatki jest do dupy xD to na tyle . trzymajcie się ;*****



2 komentarze:

  1. uwielbiam spotkania ze znajomymi ;p
    udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, życie nastolatki jest trudne. ale kto powiedział, że będzie łatwe? :) ja już to czytałam, też mi się podobało :*

    OdpowiedzUsuń