Obserwatorzy

Translate

sobota, 21 lipca 2012

opiekunka ;p

hej ;p przepraszam , że nie pisałam już kilka dni . nie było po prostu o czym . wtorek na skarpie . środa w domu . czwartek na skarpie . wczoraj byłam na spacerze z Agatą a później na skarpę . złożyło się tak , że mieliśmy próbę w Cafe Monet . było naprawdę całkiem fajnie ;) do domu wróciłam dość późno . dziś nie wiem czy gdzieś wyjdę . na razie jestem opiekunką . moja ciocia z wujem jadą na osiemnastkę do Gniezna i nie mieli z kim zostawić swojej córki ;) dlatego Lenka jest dziś u mnie ;) mój pokój wygląda jak pokój dla dziecka . łóżeczko , pełno zabawek , chrupki . nie mogę się przyzwyczaić xD to na tyle . nie jestem w stanie więcej pisać . Lenka siedzi mi na kolanach xD trzymajcie się ;********

zdjęcia z czwartku , piątku i dziś ;)








1 komentarz:

  1. he he ;D
    jaka śliczna <3
    uwielbiam takie słodkie maluchy xD

    OdpowiedzUsuń