Obserwatorzy

Translate

środa, 22 czerwca 2011

Wakacje !

siemka ;* przepraszam że przez dwa ostatnie dni nie pisałam , ale jakoś nie miałam czasu . Właśnie jestem po zakończeniu roku szkolnego . Oczywiście jak to ja strasznie płakałam ;( ciężko jest się rozstać z ludźmi z którymi spędziło się sześć raz lepszych , raz gorszych lat xD teraz siedzę z Kusią i chcemy oglądać różne fotki ze szkoły ;) a teraz z zupełnie innej beczki . Telefon mam u naprawy i w przyszłym tygodniu będę wiedzieć co było z nim nie tak xD jak na razie nie mam już naprawdę czym robić zdjęć ;/ aparat mam zamiar zanieść do naprawy jakoś na początku lipca , ponieważ zwariuję bez niego . Nie mogę dodać żadnych zdjęć ;/  Teraz spadam ;) pa ;*****

PS: Miłego pierwszego dnia wakacji ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz