Obserwatorzy

Translate

czwartek, 23 czerwca 2011

Chłodno .

siemka ;D uwielbiam dni gdy jesteśmy całą rodzinką w domu ;) zawsze można pogadać o różnych sprawach , przedyskutować coś , pośmiać się . Od razu z góry chcę Wam przypomnieć o Dniu Ojca ! Ja mojemu robię niespodziankę ;) wczoraj coś się działo z Blogspotem i nie mogłam dodać zdjęć , jak większość użytkowników ... Ale dziś postaram się to nadrobić . Wczoraj do godziny 15 była u mnie Kusia , która jest moją cudowną siostrzyczką ;D (każdy nam się pyta czy jesteśmy jakoś spokrewnione) . Ok. 16 poszłam z Magdą na "Zamkową" na pizzę . Następnie poszłyśmy pochodzić po mieście , było strasznie duszno , ponieważ na wieczór rozpętała się straszna burza . Dziś jest chłodno , i nie mam bladego pojęcia co dziś robić . Teraz jem lody koktajlowe (po raz kolejny xD) , słucham muzyki i piszę tego posta . Planuję przemeblowanie pokoju , ale jeszcze nie wiem jak . Ja spadam <3 pa ;*

dam fotki z pizzerni , oraz filmik z zakończenia roku .




wczoraj znalazłam zdjęcie z zeszło rocznych wakacji gdy byłam u cioci ;)

zdjęcie robione z mojego PENTAX'a .

a teraz filmik ♥

6 komentarzy:

  1. Fajne fotki ;) U mnie burzy nie było,ale padało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do konkursu na moim blogu :) do wygrania para butów którą sama możesz wybrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;) mmm pizza, ale mi smaka narobilas :D obserwuje,a Ty? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja moją czapkę panu w kamerę rzuciłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. A moja czapka się rozlaciała ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja rzuciłam jako pierwsza ;D

    OdpowiedzUsuń