Obserwatorzy

Translate

sobota, 18 czerwca 2011

Bal część druga .

siemka ;) przepraszam że wczoraj nic nie napisałam ale nie miałam czasu ;) od razu przejdę do tematu notki ;) zaczniemy od kolejnej części zdjęć z balu ;D zdjęcia jak na razie mam z Facebook'a oraz NK . Od dziewczyn będę miała dopiero w następnym tygodniu ;)


 toast za szczęście Oliwii i Emila ♥ ;D

 kocham was ♥ najważniejsi w moim życiu ! ;)


































mniaaam ;D nasz deser ;*


Jeśli chodzi o koncert Kasi Wilk ... Jest ona niesamowita ! Ma cudowny głos , poczucie humoru itp . Koncert mi się podobał , ale sala była za mała ;/ filmik i zdjęcia dam w następnej notce ponieważ jak wiecie telefon mi się psuje ale jeszcze idzie coś z niego wycisnąć ;)

A wczorajsza Kasia Kowalska była cudowna ! Przed jej występem grała super grupa rockowa ;D ale sama Kasia była boska ;D dobrze się dogaduje z publicznością i to lubię z gwiazdach ;) filmik i fotki też dam później ;)

przed 16 muszę wyjść z domu ponieważ kolejną częścią Dni Obornik są "Wianki" po Warcie ;) no i oczywiście muszę tam być ;) teraz spadam ;)) postaram się jeszcze dziś napisać notkę z koncertami , ale nie obiecuję . A jeżeli to jutro dam filmiki i fotki ;* pa ;**

5 komentarzy:

  1. Smacznie wygląda ten deser ;D I ogólnie fajne z zdjęcia z tego balu ;) Fajnie,że u Was organizują takie koncerty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do udziału w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna Biżuteria! ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ciepło. ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! Na pewno będę częstym gościem. ^^
    zapraszam do mnie ; )

    _ obserwuje ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądałaś świetnie!

    nie lubię Kasi Wilk, ale na Kowalską chętnie bym poszła. :D

    OdpowiedzUsuń