Obserwatorzy

Translate

niedziela, 12 czerwca 2011

lody ;)

hej ;* jak na cały dzień w domu jestem nawet w dobrym humorze ;)) za chwilę wychodzę na paznokcie , także piszę na szybko . Chciałabym wam podziękować że jesteście i że przez te pół roku (zaczęłam pisać 27 grudnia 2010) czytacie moje wypociny ;)) jest was tutaj trzydziestu a to spora liczba jak na takiego zwykłego bloga jak mój ;)) w tej chwili piszę mojego 82 posta ;) to tyle na ten temat... Teraz nawiążę do tematu notki : właśnie teraz jem cudowne lody ;)) ach.. Dawno nie jadłam czegoś podobnie dobrego ;) Lody firmy KORAL o smaku wanilii , ajerkoniaku , kukułki i krówki ;)) ach... Pychotka ;) maseczkę użyję dziś wieczorem żeby na jutrzejszy bal mieć świeżą cerę ;)) jutro po lekcjach napiszę post z recenzją maseczki ;) we wtorek po wycieczce rowerowej opiszę wam bal i wycieczkę ;) no i oczywiście nie zabraknie fotek ;) do jutra kochani ;************


8 komentarzy:

  1. Żeby zdjęcie było duże, to.. ah. Ja zrobiłam tak. ; weszłam w projekt, a później w elementy strony. Tam gdzie jest "dodaj gadżet" wybrałam "zdjęcie" . A później wybrałam jeszcze "tekst" i tam napisałam o sobie. ;) Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ;DD
    ja teraz jem roladę trzy smakową , <3
    śliczny blog masz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zajadać tego loda,jest niesamowity!! ;) Miłego balu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u, mniam lodyy ;DD
    dawno takich nie jadłam ;))
    śliczny masz blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEŚĆ :) WIDZĘ, ŻE MASZ TRĄDZIK, TAK JAK JA.. CHCIAŁABYM CI POLECIĆ, ŻEBY ZAKRYĆ PRYSZCZE, A ZARAZEM ZWALCZYĆ JE, UŻYWAJ JAKIŚ PODKŁADÓW, NP. Z UNDER TWENTY :) MASZ JASNĄ KARNACJĘ, WIĘC JAKIŚ PIASKOWY CZY TAM JAKIKOLWIEK.. PO TYM, NIE WIDAĆ CI BĘDZIE PRYSZCZY, A JE MINIMALNIE ZWALCZY. JEST TAKŻE Z AVONU, KTÓRY KIEDYŚ STOSOWAŁAM I TEŻ BYŁ DOBRY, JAK ZNAJDĘ W KATALOGU, TO CI NAPISZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o różne środki przeciw trądzikowe używałam już wszystkiego ;) jak na razie najskuteczniejszy był fluid antybakteryjny z Under Twenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to tak jak ja ; ) wszystkich środków używałam.. :) radzę ci w wolnej chwili iść do dermatologa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już byłam ;) przepisał mi jakiś tonik (na receptę) . też nie pomógł ;/

    OdpowiedzUsuń