Obserwatorzy

Translate

czwartek, 16 czerwca 2011

kort ;)

siemka ;* właśnie wróciłam z kortu na którym byłam z Magdą , Anią , Matim i Łukaszem ;) poznałam też parę nowych znajomych . Są naprawdę nieobliczalni ;D grało nam się dobrze ;D ale teraz wracamy do tematu szkoła . Dziś był pierwszy dzień przygotowań do zakończenia roku szkolnego . Było super ;) będzie brakowało mi najważniejszych ludzi w moim życiu ;( ale takie jest życie ... O 19.00 muszę wyjść z domu , ponieważ idę na koncert Kasi Wilk . Śpiewać będzie również mój brat ;* zamiłowanie do muzyki i śpiewu jest u nas rodzinne ;) jutro kolejny dzień przygotowań na zakończenie roku . Następnie będę się szlajać po mieście ze znajomymi ;) a o 21.00 idziemy na koncert Kasi Kowalskiej ;) więc będzie szaaaał ;D czerwiec jest takim miesiącem kiedy wszystko dzieje się szybko . Nawet nie zauważasz kiedy już zaczynają się wakacje (na które strasznie czekam) . Mam dla was kolejne fotki z balu (rozłożę je na wiele postów ponieważ będzie ich wiele) . Teraz spadam się przygotować ♥ do jutra kochani ;*




1 komentarz:

  1. Miałaś piękną sukienkę ;) O, sporo tych koncertów macie! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń