Obserwatorzy

Translate

niedziela, 19 czerwca 2011

i takim cudem minął weekend...

siemka ;* właśnie wróciłam do domu calutka mokra , ponieważ gdy wracałam zaczęło padać a mi jakoś się nie spieszyło do domku ;) w każdym razie Dni Obornik minęły znakomicie ! Dziś miałam występ na "deptaku" i muszę powiedzieć że było nawet fajnie ;) a koncertem zamykającym Dni Obornik był koncert uczestników programu "Must Be The Music" Mai Koman oraz Marcina Czyżewskiego ;) Maja nie zachwyciła mnie tak bardzo jak Marcin (słyszałam ich pierwszy raz , ponieważ nie oglądałam tego programu) . Teraz siedzę słuchając jego piosenek i muszę przyznać że głos ma dobry ;)) i takim cudem minął weekend... Od jutra kolejne dwa dni prób przed zakończeniem roku i żegnam moją pierwszą szkołę gdzie poznałam przyjaciół na zawsze ♥

To głupie uczucie kiedy wiesz, że szkoła była jedynym miejscem naszych spotkań a teraz przyszedł czas na "upragnione" wakacje .

Teraz spadam się ogarnąć ;) pa ;***

4 komentarze:

  1. woow! :O
    on jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, ja oglądałam czasem i widziałam Maję, jednak Macina nie kojarzę :)
    obserwujemy? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog ;))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń