Obserwatorzy

Translate

sobota, 11 sierpnia 2012

ubiór .

hej ;) właśnie wróciłam do domu i po prostu umieram . małe spotkanie z Kusią zamieniło się na wlotę do jej domu wraz z Martą i Miłoszem O.o niespodziewany zwrot akcji . także musiałam przejść kilka kilometrów do bogdanowa i z powrotem . od śmiechu jestem cała obolała ;) było z czego się śmiać . na samo wspomnienie się uśmiecham . ogólnie piszę już tutaj drugi raz ponieważ chcę nadrobić zaległości . dlatego dziś dodaję zdjęcie mojego outfitu z urodzin Pameli . ostatnio stawiam na bardziej dziewczęcy styl , ale do sukienek na co dzień nie mogę się przekonać . może z czasem mi się zmieni . to na tyle . napiszę jutro . trzymajcie się ;***

fot;Marika
bluzka- New Look
spodenki- second hand
balerinki- miejscowy sklep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz