Obserwatorzy

Translate

wtorek, 14 sierpnia 2012

kobieta zmienną jest :D

hej :) jejku jak ten czas ucieka ... do spakowania została mi wyłącznie kosmetyczka . dziś obudziłam się bardzo wcześnie . Bartek pojechał po Monikę i siedzieli chwilę . oglądaliśmy śmieszne sceny igrzysk olimpijskich :) pożegnałam się z nimi i mama odwiozła ich na dworzec . posprzątałam mój pokój , który po pakowaniu wyglądał jak jedna wielka masakra O.o poczytałam książkę i przyszła fryzjerka . jestem bardzo niezdecydowaną osobą . raz zapuszczam grzywkę raz ścinam . dziś znów ścięłam . jak to się mówi kobieta zmienną jest :) ogarnęłam się i poszłam na skarpę . przed chwilą wróciłam . musiałam napisać posta . jest to mój ostatni przed wyjazdem . będę się starać pisać , ale nie wiem czy to mi wyjdzie ... za chwilę jadę zawieść z mamą Megi do cioci :( jak ja będę za tym małym nicponiem tęsknić :( pewnie łezka mi poleci ... ech . jutro wyjeżdżam już ok. 9 w nocy . może ustawię jakiś post na automatyczne dodawanie . zobaczy się . to na tyle . trzymajcie się ;********

tzw. samojebki ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz