Obserwatorzy

Translate

sobota, 11 sierpnia 2012

różnie .

hej ;) wczoraj byłam na spacerze z Magdą . później siedziałam cały dzień w domu . miałam iść na skarpę , ale nie chciałam wychodzić na deszcz ... dziś byłam już na zakupach z bratem . posprzątałam . za chwilę idę na spacer z Kusią ;) pogoda jest w kratkę ... przed chwilą deszcz , teraz świeci słońce O.o masakra . ale dzisiejszy post , będzie o jednym z wielu wydarzeń przez ostatnie dni . 1 sierpnia Weta miała urodziny ! z tej okazji zaprosiła Ole , Pamelę , Arka i mnie do siebie . dziewczyny i ja zostałyśmy u niej na noc a Arek mieszka na przeciwko , także nie miał daleko . całą noc nie przespałyśmy ! siedziałyśmy na balkonie robiąc różne głupie rzeczy ;) po nie przespanej nocy poszliśmy na żwirki . byliśmy tam od 11 do 17 . gdy wróciłam do domu wykąpałam się , zjadłam coś i dopiero o 18 poszłam spać . ogólnie byłam na nogach ponad 30 godzin . a będąc na żwirkach i pływając zmęczyłam się jeszcze bardziej , chociaż odczułam zmęczenie dopiero w domu . pokażę wam zdjęcia właśnie z urodzin Wety . to na tyle . trzymajcie się ;****














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz