Obserwatorzy

Translate

niedziela, 26 sierpnia 2012

spotkanie + potańcówka

hej ;) dzisiejsze (a raczej wczorajsze) ognisko okazało się grillem . tak czy tak było to coś wspaniałego . spotkać się z wszystkimi ludźmi , z którymi spędzałam te wszystkie lata w Łebie . gdy zaczęło się robić ciemno włączyliśmy sobie z rzutnika na ścianę zdjęcia z chyba trzech kolonii . 2010 , 2011 i 2012 . było świetnie . ok. 21 zbieraliśmy się na potańcówkę na targowisku . zabawa była genialna . dziękuję wszystkim znajomym , którzy tam byli :) ok. 22 zbieraliśmy się do domu . wróciłam z Kusią i zjadłyśmy kolacje i siedzimy przed kompem . to na tyle . odezwę się jutro (znaczy dziś xD) . trzymajcie się ;******


wygrzebane z dnia sportu (1.06.2012r.) :D

1 komentarz:

  1. ale urocze! :)
    jestem nowa no blogspocie, więc mam nadzieję, że będziesz mi pomagał i doradzała :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń