Obserwatorzy

Translate

niedziela, 12 sierpnia 2012

casting .

hej ;) kolejny udany dzień . ogólnie wyprasowałam sobie dziś rzeczy na wyjazd . nie mogę patrzeć na żelazko xD znając życie i tak w mojej walizce wszystko się wydusi ... dziś kolejny post o tym co się działo u mnie przez ten czas kiedy mnie nie było . pamiętacie pewnie , że pisałam o tym , że Liber będzie miał grupę z Obornik do Bitwy Na Głosy . zdecydowałam się spróbować . w dzień castingu rano ;) spontaniczna decyzja . siedziałam tam od 8 do 16 ... wypełniłam podanie które posiadało ok. 10 stron . byłam wykończona . miałam ponad setny numerek . trochę się naczekałam . oczywiście się nie dostałam xD ale nie żałuję . była to fajna przygoda z fajnymi ludźmi . nie zapomnę ! a mój numerek wisi na mojej szafie ;) to na tyle . trzymajcie się ;******

Ci którzy oglądali Must Be The Music , pewnie kojarzą Oliwię ;)






+piosenki , które zaśpiewałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz