Obserwatorzy

Translate

czwartek, 17 maja 2012

zmęczona .

cześć ;) no więc tak jak wczoraj pisałam poszłam z Wetą na majowe . po majowych spotkałam Beatę , Olę i Anitę . Anita i Beata poszły a ja odprowadziłam Olę pod halę . wróciłam do domu . mama wróciła z wywiadówki . nie było tak źle ;) razem z siostrą postanowiłyśmy zrobić placek dla taty (miał wczoraj urodziny) . tak jakoś dzień zleciał . dziś miałam 7 lekcji . chwila moment i już szłam do domu . wróciłam straaaaasznie zmęczona . mam ochotę tylko spać . na szczęście jutro ostatni dzień ;) dziś muszę iść na próbę na skarpę . nie chce mi się zbytnio... dostałam dziś zdjęcia z lombardu od Pameli ;) oglądając je tylko się śmieję xD ja uciekam . trzymajcie się ;*******















2 komentarze:

  1. ` . meega zdj. :* najlepszego dla taty. :) wgl, na tym zdj gdzie jesteś z tą panią w czerwonych włosach.. koło mniej stoi jakąs blondyna. i kurcze.. wydaje mi się, że skądś już ją widziałam . :D zostałaś otagowana u mnie na blogasku. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze zdjęcie ; ty jesz watę a Koza robi dziwną minę ... xD

    OdpowiedzUsuń