Obserwatorzy

Translate

czwartek, 17 maja 2012

TAGGER

cześć . jest to drugi mój post tutaj , a to dlatego , że biorę udział w pewnej zabawie ;) do zabawy otagowała mnie Maaajta ♥

zasady:
1. osoba otagowana odpowiada na 11 pytań na swoim blogu przez taggera .
2. ty , jako osoba otagowana tagujesz kolejne 11 osób .
3. jako tagger wymyślasz 11 nowych pytań .
4. nie taguj osób , które brały już udział w zabawie .

pytania od Marty:
1. ulubione danie ?
- zdecydowanie pizza ♥
2. optymistka , pesymistka czy realistka >
- realistka .
3. jesteś popularną osobą ?
- ciężko mi to stwierdzić . przez ostatnie wydarzenia sądzę , że moja "reputacja" troszkę spadła .
4. wierzysz w Boga ?
- wierzę , jednak denerwuje mnie zmuszanie chodzenia do kościoła (chodzi o młodzież , która przystępuje do bierzmowania) . każdy wyznaje swoją wiarę na swój sposób .
5. co cenisz w ludzich ?
- zdecydowanie szczerość . prawda czasem boli , ale trzeba to przeżyć .
6. wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
- sądzę , że trzeba poznać dokładniej człowieka , żeby się w nim zakochać .
7. gdybyś miała możliwość stania się niewidzialną przez jeden dzień , co byś zrobiła ?
- skorzystałabym . fajnie by było dowiedzieć się czegoś na swój temat w swoim otoczeniu .
8. długo siedzisz przed komputerem/laptopem ?
- według mnie zdecydowanie za długo . jednak mam obowiązek . blog jest częścią mojego życia , bez którego nie mogę żyć . pisanie postów zajmuje mi od kilkunastu minut do kilku godzin . jest to chore , ale takie jest moje życie .
9. co wkurza Cię w innych laskach ?
- samouwielbienie ... pustość ... plastikowość ... itp ;)
10. będzie pasek na świadectwie ?
- niestety nie ;/ ciężko w gimnazjum ...
11. farbowałaś kiedykolwiek włosy ?
- tak . i to nie raz ;) 

z tego co widzę , to wiele osób brało udział w tym konkursie . postaram się jednak coś wymyślić:
Czasem warto spojrzeć na świat przez kolorowy obiektyw
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not .
Moments throught the lens.
How to be a perfect Lady
Variously
to tyle xD nic więcej nie wymyślę ;/


moje pytania:
1. do której klasy chodzisz ?
2. czy chodzisz na jakieś zajęcia pozalekcyjne ?
3. masz jakieś zwierzęta ?
4. masz sympatię ?
5. w jakim przedziale wiekowym są twoi przyjaciele ?
6. gdzie mieszkasz ?
7. jakie są twoje naturalne włosy ? (kolor , kręcone czy proste)
8. masz znajomych na odległość ?
9. od kiedy prowadzisz bloga ?
10. jesteś osobą lubianą ?
11. czytasz mojego bloga ?

trochę dziwny ten post xD ja uciekam . do jutra ♥ trzymajcie się ;***

zdjęcie z zeszłego tygodnia xD no to mamy outfit ;)
bluzka- H&M
sweterek- targ
torba- reporter
jeggings- H&M
buty- reebok
okulary- bazarek (łeba♥)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz