Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 7 maja 2012

co dalej?

cześć ;) przepraszam , że nie pisałam przez ostatnie dni , ale nie było czasu . ogólnie nie jestem pewna co pisać co nie . ostatnio dużo się dzieje i nie mam pojęcia co będzie dalej . nagrałam ostatnio videobloga , ale nie mam ochoty go wstawiać . zastanawiam się czy ten blog powinien jeszcze funkcjonować . w czwartek po występie byłam na mieście z Wetą , Olą , Kubą , Mariką i Pamelą . w piątek byłam na spacerze z Niki . w sobotę byłam na spacerze z Miłoszem a później na grillu . wczoraj uczyłam się a późnym popołudniem wyszłam na krótki spacer z Magdą . pogoda się zepsuła . zrobiło się chłodno . w niektórych momentach jest znów ciepło a za chwilę zimno o.o chciałam wam napisać o pewnej aplikacji na Facebook'u . właściwie aplikacja ta posiada własną stronę , a jest nią www.deezer.com . można tam wysłuchać jakiejkolwiek płyty , jakiegokolwiek wykonawcy . obecnie słucham płyty "Born To Die" której wykonawcą jest Lana Del Ray . zakochałam się w tej płycie . wysłuchałam też "Talk That Talk" i "Rated R" Rihanny , "Lovestrong" Christiny Perri , Soundtrack z filmu "Przed Świtem" i wiele innych . jestem zadowolona z takiego typu strony ;) można słuchać muzyki bez ograniczeń :) ja uciekam . trzymajcie się ;*******

♥ tęsknię ;( 
jakieś stare xD ;******

Born To Die♥

2 komentarze:

  1. Ciekawie spędziłaś czas ^^ Dzięki za polecenie stronki, bo nie miałam pojęcia o jej istnieniu, a na pewno będę tam wchodzić :)
    Zapraszam do siebie http://malafilizanka.blogspot.com/ :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` . wejdę sobie na tą stronę . *.* śliczna piosenka. :) oczywiście, że masz dalej pisać BLOGA ! <3

    OdpowiedzUsuń