Obserwatorzy

Translate

czwartek, 24 maja 2012

powrót do normalności .

cześć ;) można powiedzieć , że wracam do codzienności . co prawda do szkoły idę dopiero w poniedziałek , ale już skończyłam brać antybiotyk (wczoraj ostatni raz) . dziś byłam już na dworze na dłuższy czas ♥ uwielbiam to . mam dziś dla was outfit . zdjęcia oczywiście robiłam sobie sama i na szybko xD więc zaczynamy opisywać... bluzkę kupiłam jakiś czas temu w second handzie . ogólnie po metce widać , że jest z C&A . bolerko znacie już pewnie z jakiegoś poprzedniego outfitu . spodenki kupiłam w SH . pasek jest moim ulubionym ♥ kiedyś miałam takie trzy . kupiłam go w miejscowym sklepie . to na tyle co do outfitu . jutro powracam . trzymajcie się ;****

 bluzka- C&A
bolerko- orsay
spodenki- second hand
pasek- miejscowy sklep




+ pozytywna nuta na dziś ♥ zakochałam się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz