Obserwatorzy

Translate

środa, 2 maja 2012

wspominając .

cześć ;) kolejny upalny dzień za mną xD mam nadzieję , że jutro pogoda również będzie dopisywać , ponieważ mam występ . dziś znów się nie wyspałam ;/ ok. 13 poszłam po Magdę . poszłyśmy po lody i do fryzjera . później do Magdy gdzie pofarbowałam jej włosy xD wróciłam do domu na grilla , ale tylko na chwilkę ;) po jakiejś godzinie razem z Magdą poszłyśmy na spacer . pół godziny temu wróciłam do domu . siedzę tam przed komputerem i piszę na fb z kolegą z kolonii 2009! fajnie tak powspominać ♥ kurde... jak czas szybko zleciał... no i Wanesa dodała jakieś stare zdjęcie , które też przywołało wspomnienia ;) kiedyś życie było łatwiejsze niż teraz . czas przestać być dzieckiem . w końcu wszyscy od Ciebie tego oczekują . oczekują poważnych decyzji . jednak każdy popełnia błędy . zwłaszcza nastolatki , które działają pod wpływem emocji , których nie kontrolują . jutro już ostatni występ . teraz mam zamiar obejrzeć film pt. "Big Love" . może być ciekawie ;) uciekam . trzymajcie się ;******

wczoraj minęły dokładnie trzy lata od wyjazdu do Koźminka♥ dziękuję wam za ten mega zajebisty dzień ;) szkoda , że tamte czasy już minęły i nie wrócą ...

2 komentarze:

  1. powodzenia na występie. o tak, takie wspomnienia są świetne. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oby występ był udany! ;)

    OdpowiedzUsuń