Obserwatorzy

Translate

środa, 22 lutego 2012

wow ;o

hej ;) z poniedziałkowego spaceru z Oli nic nie wyszło ;// szkoda ... za to wybrałam się na skarpę . było dość zabawnie xD i super teksty Bartosza ;) później razem z Pamelą wyszłyśmy na spacer po mieście . szczerze mówiąc nasze Oborniki w niektórych miejscach wyglądają cudnie wieczorem ^^ gdy wróciłam do domu nie myślałam o niczym innym niż o spokojnym spędzeniu wieczoru ♥ oglądałam Zaćmienie już chyba setny raz O.o wczoraj gdy się obudziłam nie mogłam dojść do siebie xD praktycznie większości z rana nie pamiętam ... później siedziałam w domu robiąc porządki . widać już efekty z czego jestem zadowolona xD o godzinie 16 poszłam na skarpę ;) i tak oto minął mi dzień w zajebistym towarzystwie ;) no i najlepsze śpiewanie Oczy szeroko zamknięte . dziś rano musiałam iść do kościoła ... gdy wróciłam usiadłam przed komputerem i przeglądam to na czym mi zależy . i tak sobie przeglądam te strony i właśnie wpadłam na coś co chcę wam zaprezentować . jak dobrze wiecie jestem fanką Rihanny , ale teraz ostro mnie zszokowała . zapewne wielu z was słyszało piosenkę RiRi Birthday Cake . i zawsze gdy jej słuchałam zastanawiało mnie to dlaczego w połowie się urywa . teraz już wiem ... dziś z moje rączki trafiło nagranie CAŁEJ tej piosenki . a nasza Rihanna śpiewa ją z nikim innym niż z Chrisem Brownem O.o najlepszy jest tekst . co jak co ale jestem mega zszokowana . oczywiście udostępnię video . a teraz jeszcze jedna ciekawostka . trafiłam dziś również na występ RiRi z gali Brit Awards . jak dla mnie wyszło zajebiście ;) a dla was ? ja uciekam . trzymajcie się ;**



całuski ^^ ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz