Obserwatorzy

Translate

piątek, 3 lutego 2012

inspiracje ;)

cześć ;) wybaczcie że piszę coraz mniej , ale gdy włączę kompa sprawdzam to co najważniejsze i to tyle ;/ nie mam nawet czasu na napisanie jakiegoś posta ... na całe szczęście mamy dziś PIĄTEK ♥ w środę nigdzie nie wychodziłam z domu . temperatura o wiele za dużo na minusie ... to przerażające . wczoraj przyszła do mnie Pamela xD co jak co ale jaja muszą być . zamówiłyśmy pizzę , siedziałyśmy słuchając muzyki i rozmawiając o wielu sprawach ;) dziś dzień był zakręcony . miałam 5 lekcji i od razu wróciłam do domu . przyszła do mnie Marika i razem z Olą i Weroniką siedziałyśmy oglądając nagranie z balu i zakończenia roku . później ja i Marika poszłyśmy do niej . robiłyśmy tam kilka zdjęć itp. teraz siedzę popijając pyszną herbatkę :D

co do tytułu posta . postanowiłam wprowadzić coś nowego na mojego bloga ;) będą to inspiracje . sama z takich zestawów ubrań korzystam . będzie to podlegało pod kategorię "outfit" :) mam nadzieję że wam się spodoba . to na tyle . trzymajcie się ;****


prosty zestaw do szkoły na takie dni jakie ostatnio panują ;)



no i pozytywna nuta na dziś ;***


4 komentarze:

  1. Masz fajnie wyprostowane włosy.;D
    Ten kto ci je prostował musiał być zajebisty ;DD
    xDD
    ♥♥♥
    Wampajer !

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj już piątek ? jeeej, przez te ferie straciłam poczucie czasu . :D heueheuh. lubię tą piosenkę. :* fajny outfit. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty masz duże oczy :)
    super outfit, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń