Obserwatorzy

Translate

niedziela, 19 lutego 2012

pozytywnie ;)

hej ;*** wczoraj wieczorem po raz kolejny oglądałam Wampiry i świry xD zawsze gdy to oglądam pękam z śmiechu ^^ dziś byłam w kościele na 12 razem z Pamela i Matim . co jak co , ale zawsze gdy z nimi jestem mega się nakręcam ♥ dziękuję wam ^^ dziś idę na spacer z Pam♥ może być ciekawie xD ogólnie jestem strasznie przeziębiona czego nienawidzę ! ;/ ale daję radę . jeszcze 5 dni do czegoś strasznego ... wrrr ! xD jestem ciekawa czy tylko ja tak bardzo nie lubię swoich urodzin ? ;> jutro spotykam się z Oli <3 a tak przy okazji polecam jej bloga KLIK ;) ja uciekam . trzymajcie się ;****

Oli ♥♥♥
+ pozytywna nuta na dziś ;* a year without rain ♥

2 komentarze:

  1. też jak to oglądałam pękałam ze śmiechu,
    ps nie lubię tej piosenki ;)
    buziak
    agatha.
    z modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń