Obserwatorzy

Translate

sobota, 25 lutego 2012

po urodzinach ^^

cześć ^^ z czwartku na piątek spała u mnie Pam. ^^ było super . najlepszy tekst na ranek: "Donia... wiesz że pomiędzy 5 a 6 rano zaczęłaś coś mamrotać i płakać?" O.o najlepsze jest to że moja mama to dziś potwierdziła ... a właśnie o godzinie 5:30 kończyłam 13 lat a zaczynałam 14 ... a może przez to że śniła mi się szkoła do której wracam w poniedziałek? ;p mniejsza o to . nie pisałam wczoraj ponieważ mój internet strasznie zamulał . także o godzinie 8 rano już byłyśmy ubrane i ogarnięte . tak wiem , strasznie wcześnie xD zrobiłyśmy sobie jajecznicę na śniadanie . najlepsze zmywanie naczyń ♥ później usiadłyśmy i robiłyśmy różne głupie rzeczy . o godzinie 15 wyszłyśmy na miasto . chodziłyśmy chwilę i poszłyśmy na skarpę . na skarpie zajebiście ♥ oczywiście dostałam na dupę . oj... i to jeszcze jak ... wróciłam do domu . tam czekały na mnie ciocie xD kuzynka zapytała mi się czy nie chcę u niej spać . więc się zgodziłam . nie ma to jak rozmawianie z ciocią do północy o horrorach ♥ rano obudził mnie Maksiu . dzień jakoś szybko zleciał . do domu wróciłam na imprezkę urodzinową . trwa do teraz xD ja uciekam . postaram się odezwać jutro . ostatni dzień ferii ;( trzymajcie się ;*






2 komentarze: