Obserwatorzy

Translate

środa, 15 lutego 2012

bałwanek xD

cześć ;) sorki że nie pisałam przez kilka dni , ale ferie działają na mnie tak że nie myślę o niczym innym niż o wykorzystaniu tego wolnego czasu w najlepszy sposób ♥ w poniedziałek byłam na spacerze z Miłoszem . pozdrowienia dla tego szpiega ;* później razem z Martą i Pauliną poszliśmy na pizzę . dziękuję za ten pozytywny dzień ;* wczoraj ... walentynki . jakoś nie rusza mnie ten klimat , ani nic takiego . wczoraj cały dzień oglądałam filmy ;) pierwszy nosił tytuł "Walentynki" . oglądałam go dwa razy ♥ później razem z siostrą obejrzałyśmy "Kopciuszek: roztańczona historia" . a na sam wieczór oglądałyśmy jakiś film którego tytuł wypadł mi z głowy :( dziś . planów na dziś jeszcze nie mam . dopiero wróciłam z dworu . byłam lepić z moim bratem bałwana xD hahahaha ^^ niekiedy jego pomysły są nie do podrobienia . postaram się odezwać wieczorem . trzymajcie się ;***

PS: wczoraj bawiłam się trochę PhotoShop'em . jak oceniacie ?
pierwsze- oryginał
drugie- przerobione



2 komentarze: