Obserwatorzy

Translate

piątek, 20 stycznia 2012

zimnoooo .

cześć xD na samym początku chcę powiedzieć że w życiu nie czułam się lepiej , mimo tego że temperatura po prostu zamraża O.o ;) w środę jednak nie siedziałam w domku . wybrałam się do cioci . do domu wróciłam strasznie zmęczona . za to w czwartek to nadrobiłam . po przyjściu z szkoły wbiłam się pod kocyk i przeczytałam ponad 100 stron Wybranej . dziś mieliśmy pierwsze dwie lekcje a później odbył się koncert muzyki jazz'owej ;) podczas drogi do OOK uśmiałam się do łez , co ostatnio zdarza się u mnie coraz częściej xD wróciliśmy na ostatnią chemię . po lekcjach poszłam na chwilę do Pameli , a później do domu . niestety długo sobie nie posiedziałam ponieważ musiałam iść z Megi do weterynarza . po powrocie do domu spakowałam to co miałam w torbę i poszłam na skarpę . nie mogłam się już doczekać kiedy wejdzie Olimpia ♥ gdy przyszła poszłyśmy do sklepu . wróciłyśmy na skarpę , a potem na spacer . spacer był dość długi xD po pewnym czasie stwierdziłyśmy że wracamy na skarpę . chwilę tam posiedziałyśmy ale stwierdziłyśmy że idziemy na OOK xD zmarzłam tam jak cholera , ale za to świetnie się bawiłam xD wiem że pewnie to przeczytasz dlatego wiedz że Cię strasznie kocham ty moja idiotko <3 ^^ gdy już naprawdę było nam straaasznie zimno postanowiłyśmy pójść do domu . wróciłam i się właśnie rozgrzewam . mimo że wróciłam pół godziny temu nadal jest mi zimno ;)) ostatnio nie pisałam nic o moim życiu uczuciowym ... niepotrzebnie zwracam uwagę na drobne gesty , które mogą nic nie znaczyć ... czasami sądzę że przesadzam . "do trzech razy sztuka" . chciałabym ten trzeci i ostatni raz spróbować . jeśli wyjdzie to spoko , jeśli nie to jest ostatnia szansa , ale nawet tego nie ma . musi wystarczyć tzw. "przyjaźń" ;/ żyje się dalej . pod ostatnim postem zapytano mnie czy prostuję włosy . owszem . prostuję je jakieś dwa lata z przerwami i są strasznie zniszczone . czasami włosy ułożą mi się tak że nie muszę ich prostować i moje loczki wyglądają zajebiście , czasami nie ułożą mi się wgl. wtedy zazwyczaj prostuję , lub robię kitkę albo warkocza . to na tyle . trzymajcie się ;***

PS: a komentarzy dalej nie mogę dodawać O.o

Oli<3 nasze "słit focie" xD ;***








2 komentarze:

  1. ` Ale własnie masz świetne włosy ! :)) Nawet nje widać, że zniszczone.. ja mam tak zniszczone końcówki że to masakra. -,- nje przepadam za muzyką jezzową . ;d

    OdpowiedzUsuń