Obserwatorzy

Translate

piątek, 13 stycznia 2012

grad O.o

cześć ;D pół godziny remu wróciłam ze szkoły mega zadowolona ♥ uwielbiam dni kiedy śmieję się nawet z najgorszych rzeczy ^^ dziś moja mamusia (Saaara♥) kończy 16 lat ;) jeszcze raz najlepszego ;*** piątek to najwspanialszy dzień w całym tygodniu ;) właśnie powinnam być pod szkołą czekając na Miłosza , ale muszę ogarnąć trochę pokój . później chyba idę z nim na łyżwy ponieważ dziś otwierają lodowisko na osiedlu :D dzisiejsza pogoda mnie przeraża O.o rano gdy spojrzałam przez okno pełno kałuż itp. szykując się już do wyjścia słyszałam że coś bije o szyby . myślałam że deszcz ale zadzwonił do mnie Miłosz i powiedział że czeka na mnie w sklepie . wyszłam na dwór i doznałam szoku . GRAD ;o to było straszne . później na lekcji spojrzałam przez okno i słoneczko . po pół godziny znowu grad , słońce , grad i tak w kółko ;/ to na tyle . trzymajcie się ;*******


3 komentarze:

  1. ślicznie :)
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ` ładne masz oczęsta ! :* mhm. noo ta pogoda jest straszna ! :C

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna fotka ;) pogoda zmienna ;/

    OdpowiedzUsuń