Obserwatorzy

Translate

niedziela, 1 stycznia 2012

witamy 2012 rok !

cześć ;) pierwszy post w 2012 roku ! nie wierzę że ten czas tak szybko leci ;o szok . wczorajszy sylwester mogę opisać jednym słowem - ZAJEBIŚCIE ♥ już dawno tak się nie bawiłam ;D było to coś ciekawego , coś co mogłabym przeżywać co roku xD gdy przyjechałam do Miłosza siedzieliśmy u niego w pokoju , po jakiejś godzinie przyjechał Wiktor i poszliśmy na spacer . nie ma to jak chodzenie do drodze bez świateł ;// chodziliśmy słuchając muzyki na maxa i krzycząc na całą wioskę xD ciekawe czy pani Marika B. nas słyszała xD krzyczeliśmy pod jej domem xD do Miłosza wróciliśmy do 21 i wtedy zaczęła się imprezka . tańczyliśmy , śmialiśmy się itp. o północy wyszliśmy przed dom zobaczyć fajerwerki . składaliśmy sobie życzenia i wróciliśmy do domu . imprezy ciąg dalszy ;) do domu wróciłam chwilę przed 3 . od razu się wykąpałam i poszłam spać . dziś obudziłam się po 11 . jestem nie wyspana . za chwilę idę oglądać film pt. Posłańcy z Kristen Stewart .
Państwo Salomon wraz z córką Jessicą i synkiem o imieniu Ben przeprowadzają się do północnej Dakoty mając nadzieję, że to uratuje ich rodzinę. Farma, która wykupił Roy Salomon kryje w sobie mroczną tajemnicę. Pewnego dnia na farmie zjawia się John Burwell i zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Tylko Ben i Jess widzą to, co dzieje się na farmie. Jednak Ben nie może mówić a Jessice nikt nie chce uwierzyć.
Wczoraj oglądałam kawałek i mnie zaciekawił , dlatego dziś chcę obejrzeć go w całości ;) po filmie wypadałoby zajrzeć w książki . to na tyle . pa ;***






1 komentarz: