Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 23 stycznia 2012

chcę zapomnieć .

cześć ;) godzinę temu wróciłam do domu , mimo że lekcje kończyłam o13.15 xD dzisiejsze lekcje minęły raczej szybko . po lekcjach poszłam do piekarni po nasze pyszne pizzerki ;) no i na osiedle . poszłam na halę , a tam jacyś chłopacy zaczęli mnie zaczepiać O.o jak ja tego nie lubię ... siedziałam tam na 14.15 i wyszłam . gdy wychodziłam Ci sami chłopacy do mnie z tekstem "to ziomalka Miłosza Nowaka" O.o wkurzyło mnie to , ale no cóż ... poszłam pod gimnazjum dziewczyn . no i poszłyśmy się przejść xD brakuje mi ich jak cholera ;* musiałam podpisać specjalną petycję że pójdę z nimi w piątek na łyżwy xD gdy wracałam spotkałam Anię i się zagadałam . nim się obejrzałam było już po 15 więc poszłam do domu . cały dzień nie rozstaję się z telefonem i słuchawkami xD gdy tak siedzę w swoim własnym świecie cały czas myślę o nim . chcę zapomnieć o tym co nas łączyło , ale gdy widzę go w szkole wszystkie wspomnienia powracają . najgorsze jest to że kontakt nie jest taki jak kiedyś co mnie cholernie denerwuje . to na tyle . trzymajcie się;****

rok temu ^^
























no i oczywiście piosenka dnia <3
jest ona szczególna ponieważ kojarzy mi się tylko z nim ♥ cudowne czasy ^^

1 komentarz:

  1. Ja też nie znosze takich zaczepek.. To jest czasami wkurzające.!!
    Ładne zdjęcie. Piosenka: trafiłaś w sedno- uwielbiam ją. <3

    OdpowiedzUsuń