Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 stycznia 2012

cześć ;D od wtorku sporo się zmieniło ;) wczoraj 7 lekcji ;D nie było aż tak źle . po lekcjach do domu i nauka ... dziś szliśmy dopiero na 3 lekcję , ale razem z Natalą , Mariką , Pamelą i Olą postanowiłyśmy pójść do podstawówki ♥ spałam tylko pół godziny dłużej niż zawsze , ale się wyspałam ;o poszłyśmy do szkoły . rozmawiałyśmy z naszymi dawnymi nauczycielami i fajnie słyszeć jacy to byliśmy fajni <3 poszłyśmy do szkoły . lekcje zleciały strasznie szybko z czego byłam zadowolona ♥ wróciłam do domu i wzięłam się za Romea i Julię . następnie pierwiastki na jutrzejszą chemię . zrobiłam sobie chwilę przerwy żeby tutaj zajrzeć i się odezwać ;) jutro prawdopodobnie na skarpę , ale jeszcze nie wiem . postaram się napisać jutro . to na tyle . trzymajcie się ;****




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz