Obserwatorzy

Translate

piątek, 28 października 2011

W ciągłym biegu..

Siema ,siema ! Kurde normalnie się nie wyrabiam . Dzisiejszy dzień wyglądał mniej więcej tak. Wstała uszykowałam się i poszłam do szkoły. Wróciła około 13 i poleciałam z powrotem do szkoły. Żeby spotkać się z Ewą.Kochanie moje kocham cię ! ♥ Potem poleciałam po Marikę i Natalię.Natalia poszła do Marcina a ja z Mariką poszłyśmy do fryzjera. Jezu jakie ja mam proste włosy.I wreszcie krótką grzywkę ;)) o 15 wyjechała moja kochana rodzinka od siebie i tak ok. 20 powinni już być ! ;) już nie mogę się doczekać ;D teraz jem z Mariką obiadek♥ mniaaam ! xD za chwilę idziemy na skarpę . to na tyle . pa;***

2 komentarze:

  1. Mega mi się podoba To zdjęcie !
    Ciekawe kto robił xD
    Jaki fotograf musiał być profesjonalny xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ` kurcze, zazdroszczę ci tych prostych włosów. mi się strasznie kręcą. buu.. mam ochotę się obciąć na łyso czasami. łaaadnie ci. :*
    zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń