Obserwatorzy

Translate

niedziela, 9 października 2011

skate xD

siemka;* dziś w nocy nie udało mi się za wiele napisać (było to wywołane stanem do jakiego doprowadziła mnie Marika xD) , ale była to boska noc xD i znów zasnęłam w połowie zdania ;p hahahahaha ! mam pełno zdjęć ♥ jeśli chodzi o aparat jest to Canon PowerShot S2 IS . mimo że ma tylko 5 mega pixeli zdjęcia wychodzą bardzo dobre ;) używałam go już w Maju na komunii Martynki KLIK ;) jestem zadowolona z tego aparatu ;) dziś obudziłyśmy się o 9.30 ;) poleżałyśmy do 10.00 i poszłyśmy do łazienki ;) prostowanie włosów zajęło nam większość czasu xD stosowałyśmy również różne kosmetyki na oczyszczanie cery . z łazienki wyszłyśmy po 11 ;p ubrałyśmy się i zeszłyśmy na dół robić śniadanie . włączyłyśmy telewizor i oglądałyśmy różne programy . przed 13 wyszłyśmy na spacer . było strasznie zimno ;/ do domu wróciłyśmy ok. 13.30 . i od razu poszłyśmy do Obornik . poszłyśmy do mnie zanieść torbę i trochę posiedziałyśmy xD później na Skate Park ;) tam spotkałyśmy moją siostrę (Olę) z Weroniką i Mikołajem , Pamele , Natalię i Marcina ;) rozmawialiśmy wszyscy i przed 17 się rozeszliśmy . ja z Olą poszłam do baru na Pitę♥ tam spotkałyśmy Zuzę , Wikę i Honoratę xD gadałyśmy i przed 18 poszłyśmy do domów . do teraz czytałam książkę ... teraz lecę się wykąpać i dokończyć książkę xD zostało mi tylko kilka kartek . jeśli chodzi o "przyjaciela" ... podobno jego brat z którym się kumpluję powiedział mu że to nie prawda i podobno uwierzył , ale jakoś nie mogę w to uwierzyć . znając tego kogoś ... to raczej nie możliwe ;/ to na tyle . trzymajcie się moje perełki ♥ pa;*



















+ piosenka ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz