Obserwatorzy

Translate

wtorek, 11 października 2011

padaaa ! ;/

cześć ;) pogoda jest przybijająca :((( cały czas pada . mam już tego dość ! ;/ wrrr ! wczoraj miałam 6 lekcji . w trakcie 7 lekcji jak zwykle poszliśmy na dwójkę . potem na przystanek i autobusem do domu . zrobiłam lekcje i poszłam na próbę . na próbie byłam do godziny 18 . tam pomyślałam że przyda mi się trochę czasu sam na sam . i wyszłam wcześniej niż wszyscy . poszłam na Hamburgera ;) i do Netto po picie . do domu wracałam śluzą . boję się tamtędy chodzić gdy jest tak ciemno ;/ i zaczęłam oglądać Pojutrze . muszę przyznać że film mi się spodobał♥ dziś miałam 7 lekcji . na 8 lekcji musiałam zostać na próbie zespołu muzycznego , ponieważ w piątek jest msza papieska i nasz zespół zawsze śpiewa ;) do domu wróciłam po 15 . zjadłam sałatkę przygotowaną przez mojego brata i leciałam na skarpę na zajęcia . w moim życiu zajdą pewne zmiany dotyczące Tamburmajorek i Orkiestry , ale to niespodzianka ;) przed 19 byłam w domu . teraz jem serniczek i biorę się za lekcje . to na tyle ;) pa;****


3 komentarze:

  1. Ja oglądałam Pojutrze wczoraj.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ` dokładnie ten deszcz jest okropny !
    świetne zdj . ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. deszcz? ja kocham deszcz ale to tylko wieczorami <33
    śliczne zdjęcie! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń