Obserwatorzy

Translate

środa, 26 października 2011

2 dni ♥

cześć ;) i zaczęło się to czego najbardziej się bałam . cały ten czas było zimno , ale na całe szczęście nie padało , do dziś :(( wrrr ! nienawidzę deszczu ! pogoda strasznie mnie zamuliła i nie mam na nic ochoty . dziś miałam 7 lekcji . na szczęście czas szybko leci i jakoś tego nie odczuwam . miałam się dziś spotkać z Angelą , ale przełożyłyśmy spotkanie na jutro . ja tym czasem siedzę przed komputerem i piję ciepłą herbatkę ♥ wczoraj na wf wysyłałyśmy sobie z dziewczynami różne zdjęcia ;) najbardziej zszokowały mnie zdjęcia które ma Marika xD jutro znów dwie pierwsze lekcje wolne ;D i♥it ;D chyba sobie w końcu dłużej pośpię ;) przyda mi się xD w szkole będę do 14.05 potem do domu i spotkanie z Angelą ;D JESZCZE 2 DNI ! ♥ czekam na ten wspaniały piątek , który będzie jedynym w swoim rodzaju ;) ach ;) w końcu się spotkamy ;) po 4 latach xD w piątek idę również do fryzjera ;) to na tyle ;) jutro postaram się pokazać sukienkę którą założę na osiemnastkę ;) a teraz uciekam obejrzeć film <3 pa;*****

WE FOUND LOVE♥

i zdjęcia od Mariki ;D







3 komentarze:

  1. Wszystkie zdjęcia moje ;**
    Dobrze że nie usunęłam ♥
    I ♥ You ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie, do komentowania ostatniej notki, ponieważ bardzo zależy mi na Waszej opinii. dorotaborowska.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhaa.. jakie foty xD fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń