Obserwatorzy

Translate

sobota, 8 października 2011

jesiennie .

siemka;*** w końcu weekend♥ najwspanialszy czas w tygodniu xD czwartek nudny a piątek spędzony aktywnie ;) miałam tylko trzy lekcje ! po lekcjach razem z Ewą i Miłoszem poszliśmy na dwójkę . z dwójki do Intermarche i znów na dwójkę xD jak to z nimi jaja musiały być xD na dwójce jeździliśmy na BMX'ie Mateusza xD no było genialne ;) na jednym było nas trzech , a czwarty zawsze robił zdjęcia xD po 12 ja z Miłoszem poszliśmy do niego . tam wbiliśmy na kompa , facebook , blogi i wypiliśmy po kawie♥ poszliśmy na spacer . zaczynam odczuwać prawdziwą jesień ;) po spacerze wróciliśmy do niego . zjedliśmy coś , pobawiliśmy się z Bartusiem i pojechaliśmy do kościoła na spowiedź xD nigdy więcej z nimi do kościoła xD nie mogłam ze śmiechu ;d po spowiedzi musieliśmy się rozstać . ja szybko do domu a oni do cioci . gdy weszłam do domu tylko przebrałam sweterek na bluzkę i jechałam z mamą do krawcowej . potem na skarpę . cały czas gdy byłam z mamą myślałam o tym co powiedział mój "przyjaciel" którego imienia nie wymienię ... to mnie strasznie zdołowało . odbyło się zebranie na skarpie . według mnie zamieniło się to w jedną wielką wojnę;/ ryczeć mi się chciało strasznie :( gdy tylko zobaczyłam że wchodzi ten ktoś , komu poświęciłam w ostatnich godzinach tyle myśli musiałam wyjść ;/ miałam na tyle szczęścia że się nie rozryczałam ... spotkanie trwało jeszcze trochę . gdy tylko się skończyło wypadłam ze skarpy jak poparzona . żeby tylko na niego nie spoglądać ... moje serce non stop krwawi ;( to strasznie boli ... ale no cóż ;( na dziś jeszcze planów nie mam , ale pewnie pójdę w jakieś urocze miejsce w Obornikach . dziś pożyczam aparat i robię zdjęcia na konkurs . mam świetny pomysł na outfit ;D tylko muszę zobaczyć czy te części garderoby są jeszcze gdzieś u mnie xD to na tyle postaram się odezwać wieczorem ;) pa;***

zdjęcia z wczoraj♥






































+ piosenka na dzisiejszy dzień♥

4 komentarze: