Obserwatorzy

Translate

sobota, 12 marca 2011

We were always just that close

Hej. W końcu weekend ! Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa. Nie ma to jak spędzić piątek w towarzystwie Olimpii. Po trzech lekcjach w szkole wpadłam do Nikki. Potem siedziałam u mnie w domu czekając na Oli. Gdy już przyszła wyszłyśmy na basen poczekać za jej kumpelami z klasy. Następnie w czwórkę poszłyśmy na pizzę. Gdy wróciłyśmy do domu było parę minut po 17. Szybko uszykowałyśmy się na skarpę i wyszłyśmy. Miałyśmy dla Ani prezent na urodziny , który wyszedł lepiej niż myślałam ;) stwierdziłyśmy że trzeba zapamiętać ten dzień dlatego przy pomocy mojej siostry Oli wyszłyśmy porobić sobie zdjęcia. Gdy wróciłam do domu było dziesięć minut po 20. Więc nie myśląc o niczym innym włączyłam TVN i oglądałam Zmierzch. A jak wam minął piątek? A co do outfitu jest on ułożony z myślą o Olimpii , ponieważ chciałyśmy wyglądać podobnie ;) Bluzka którą znalazłam w szafie nie pamiętam gdzie była kupiona... Sweterek - najlepszy mój przyjaciel ;) kupiłam na targu ponieważ dawno na niego polowałam i była to okazja. Spodnie kupione na urodziny w miejscowym sklepie są bardzo wygodne. Ostatnio nie roztaję się z moimi trampkami , ponieważ czuję już wiosnę i próbuję to okazać na wszystkie sposoby ;D apaszka w panterkę jest genialna kupiona w wakacje w Zakopanym. A i pewnie zauważyliście że nie zostawiam mojego wisiorka z gołąbkiem , ale jest on jedyny w swoim rodzaju. Do następnego razu.
PS: ludzie którzy w komentarzach pisząc że jestem pryszczata i wgl , niech nie myślą że to mnie rusza. Jest to mi obojętne. Dajecie mi tylko siłę , na pokonanie tych wszystkich trudności. 
































bluzka- no name
sweterek- targ
spodnie- miejscowy sklep
apaszka- bazarek (zakopane)
wisiorek- flo

5 komentarzy:

  1. super foty no i ubiór . ;)) Ja tam nie zwracam uwagi na czyjeś "pryszcze". A u Ciebie na pewno ich nie widać . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać u Ciebie żadnych pryszczy :). Fajne zdjecia,ciuchy i Ty :);*
    Zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. laska masz kilo tynku na ryju nie oszukujmy sie jesteś brzydka ... ( ta druga sexi dupa )

    OdpowiedzUsuń
  4. A może nie bd jej obrażać jako anonim ? ^^ Taa, pewnie boisz się ukazać swój krzywy ryj idiotko . :) Powiem Ci, że to nie z niej robisz idiotkę, ale tylko i wyłącznie z siebie . ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. cipy żondzom

    OdpowiedzUsuń