Obserwatorzy

Translate

czwartek, 3 marca 2011

Stupid In Love

Hej kochani. ;D sorki że wczoraj nie napisałam , ale miałam strasznie zabiegany dzień. Gdy przyszłam ze szkoły zrobiłam lekcje, potem przyleciała nikki i siedziałyśmy na fejsiku cały czas. Dopiero o 15.3o zorientowałyśmy się że mamy jeszcze pół godziny do zabawy klasowej, więc na szybko się czesałyśmy, malowałyśmy i wgl. Ale opłacało się. Ostatni karnawał w takim składzie to było coś cudownego. Zaczęło nam bardzo odwalać. Piłyśmy colę i zajadałyśmy ciasteczka , ale spalałyśmy nabyte kalorie tańcząc. Trudno to nazwać tańcem gdy leżało się na podłodze i nie mogło się podnieść bo anita od razu by Cię spowrotem do niej przykuła. Ale dałyśmy radę. Najlepsze oczywiście były shake'i ;D oczywiście dodam fotki , a wieczorem postaram się dodać z dzisiejszego tłustego czwartku. Dziś powtórzyłyśmy wczorajszy dzień tańcząc na przyrodzie. Ale tak to jest gdy masz ochotę te ostatnie parę miesięcy spędzić jak najlepiej. Odezwę się później. 






































na focie z Anitą ;*
































 





































od lewej: Ola , ja , Nikki.




bluza- second hand
bluzka- miejscowy sklep
spodenki- second hand
rajstopy- miejscowy sklep
trampki- miejscowy sklep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz