Obserwatorzy

Translate

sobota, 12 marca 2011

Said I'll always be a friend

Siemka. Właśnie postanowiłam napisać kolejną notkę , ponieważ nie wiem czy jutro znajdę na to czas . Dziś miałam jechać do Poznania na Salę Samobójców , ale stwierdziłam że jutro bardziej mi odpowiada . Co do tego filmu według mnie jest to najlepszy polski film . Dziś byłam na spacerze z Magdą , ale nie udało nam się zrobić fotek z outfitami... Mam nadzieję że wy mieliście sobotę troszkę bardziej interesującą niż ja ;) plany na jutro: pobudka 9.oo , wyszykowanie się , małe co nie co żeby zabić "małego głoda" , i do Poznania . Seans rozpoczyna się o 12.3o , później mały spacer po sklepach , powrót do Obornik , nauka , nauka , nauka... ;) Do następnego razu ! ;*

 

3 komentarze:

  1. Też się wybieramy z kumpelami na salę Samobójców tylko,że we wtorek ;).
    Interesujący masz jutrzejszy dzień. Ja cały spędzę w domu na edukacji :)/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No i te opowiadanie jak było ;P hyhy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza ładna nota wiesz czemu bo nie ma twojej japy na zdjeciach pozdro

    OdpowiedzUsuń