Obserwatorzy

Translate

piątek, 6 maja 2011

You make me laugh .

siemka ;) w końcu słoneczko po całym pochmurnym tygodniu . Jestem w świetnym humorku i nic nie powinno mi tego psuć xD dziś miałam cztery lekcje , ale wychodziło na pięć dlatego że przyszliśmy dopiero na drugą lekcję . Jakieś pół godziny temu wróciłam z miasta i strasznie mnie bolą nogi ;/ za chwilę idę na skarpę , mam nadzieję że będzie więcej ludzi niż zawsze . Dziś się dowiedziałam że mój przyjaciel którego od października namawiałam na kolonię w końcu się zdecydował , i jedzie . Ja teraz mykam na próbę i postaram się odezwać wieczorem . Paaa ;************************




serduszko specjalnie dla was ♥







































bluzka- targ
spodnie- oasis
kurtka- new yorker
trampki- miejscowy sklep

2 komentarze:

  1. świetna bluza!:)

    zapraszam , i zachęcam do dodania mojego bloga do obserwowanych

    http://sweetlittledreamworld.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog , poobserwuję sobie :) zapraszam do siebie . : http://poprostuzyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń