Obserwatorzy

Translate

niedziela, 1 maja 2011

Przeziębiona ...

siemka kochani . Już wczoraj czułam że coś mnie bierze , ale wolałam o tym nie myśleć , dziś się przekonałam że  jednak jestem przeziębiona ;// nigdzie dziś nie wychodziłam , wczoraj również . Dziś nigdzie nie wyszłam ponieważ pogoda zbytnio nie dopisuje ... Ale i tak musiałam wyjść na krótki spacer z moim pieskiem . Było mi tak zimno że włożyłam na siebie płaszczyk i apaszkę . Jestem wykończona . Zasnęłam po godzinie 2.10 , a obudziłam się przed 10.00 więc jestem zmęczona ... Wzięłam już wiele tabletek typu witamina C itp ... Mam dla was parę fotek z ferii , ponieważ wczoraj tak mi się nudziło że poukładałam wszystkie moje foty do folderów ;) jest ich niewiele gdyż feriami nie nacieszyłam się zbyt długo .




1 komentarz:

  1. dzięki wielkie za dodanie do obserwatorów, też masz fajnego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń