Obserwatorzy

Translate

czwartek, 5 maja 2011

I look forward to this one moment .

siemka ;) jestem tak szczęśliwa że to po prostu nie możliwe ! ;) dziś dostałam propozycję na mój pierwszy konkurs piosenki ! (znaczy gdy byłam w zerówce już śpiewałam) propozycja nie jest dość ciekawa , ale zawsze coś . Pani Magda chce mnie zgłosić na konkurs piosenki religijnej . Muszę przygotować dwie piosenki , które będę musiała zaśpiewać . Jeżeli chodzi o poprawę z matematyki dostałam 5- ! Jest bosko . Byłam dziś z mamą w mieście i wypatrzyłam piękną sukienkę , ale jest mi za duża , dlatego dostała ją moja siostra . Mimo strasznej pogody za oknem chcę żyć pełnią życia , które jest coraz lepsze . Siedzę słuchają Keshy i nie wierzę że to się dzieje ! Ja teraz mykam i wkuwam na Angielski . Do jutra ;******************



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz