Obserwatorzy

Translate

piątek, 12 sierpnia 2011

video i zdjęcia .

siemka ;* przepraszam że piszę dopiero teraz , ale wcześniej nie miałam czasu ... Dzisiejszy dzień spędziłam dość aktywnie , a mianowicie byłam na spacerze z Klaudią i Magdą , od razu po spacerze leciałam na występ . Do godziny 17.15 było ciepło i słonecznie , ale potem zaczęło się chmurzyć . Przed 18 wyszłam ze skarpy z Olimpią i poszłyśmy na chwilę do mnie . I zaczęło straaaaaaasznie padać ;/ potem poszłam odprowadzić trochę Oli , i wróciłam do domu . Teraz siedzę , piję herbatkę i zastanawiam się nad obejrzeniem jakiegoś filmu .

DZIŚ W NOCY SPADAJĄCE GWIAZY ! ;D 


będzie to ciekawy widok ;D już nie mogę się doczekać ! Jutro o ile dopisze pogoda idę do Natalii a od niej do Miłosza . Teraz mam dla was kolejną dawkę zdjęć , i parę filmików z Łeby . Do jutra ;***












no a teraz parę filmików ;D


3 komentarze: