Obserwatorzy

Translate

czwartek, 18 sierpnia 2011

6 lat ♥

dobry wieczór . przepraszam że tak późno , ale cały dzień blogger się psuł ;/ mniejsza z tym . Przechodzę od razu do tytułu posta . W Styczniu puknęło 6 lat od kiedy pierwszy raz przyszłam na skarpę . A w Kwietniu 6 lat odkąd znam Olimpię <3 nie mam bladego pojęcia gdzie to wszystko się podziało ! Do dziś należymy do Orkiestry . Należymy do 6 dziewczyn ze starego składu . Dziś z nudów Oli zrobiła mix zdjęć ! Omal się nie popłakałam xD kto by pomyślał że takie zdjęcia jeszcze istnieją ;) tak czy owak KOCHAM JĄ ! ♥

Dzisiejszy dzień spędziłam aktywnie . Od 10 do 12 byłam z Nikki i braciszkiem na targu . Gdy wróciłam do domu wzięłam kolejną porcję ogłoszeń do wywieszenia . Gdy skończyłam Bartek wrócił do domu i powiedział że informacje które przyniosła nam pewna pani w sprawie Amiga potwierdzają się , ponieważ Bartka kolega też widział to zdarzenie . Więc jutro z rana jedziemy z mamą zgłosić porwanie na policję . Mamy dość dużo informacji , a poza tym wiemy jakie auto a od tego jest monitoring w mieście . Potem usiadłam na chwilę przed komputerem , chciałam napisać posta , ale jak już wspomniałam blogger mi nie działał . Potem pojechałam do Uścikowa do Mariki BLOG a u niej była już Asia BLOG ;) u Mariki siedziałam od 15 do 19 . Mamy pełno zdjęć , więc czekam aż mi je wyśle ;) było śmiesznie . Teraz siedzę , popijam herbatkę a za chwilę biorę się za książkę której czytanie idzie mi coraz ciężej , ponieważ co chwile nie ma mnie w domu ;/ to na tyle ;) do jutra ;*********


2 komentarze:

  1. fajne zdjęcia ;)
    + dodasz do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm . 6 lat. kurcze, kawał czasu . :)
    mega zdj . :** :)
    zapraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń