Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

transfer .

witajcie . wiem że ostatnio zaniedbuję bloga , ale przed rozpoczęciem roku szkolnego mam parę spraw do załatwienia . nie mogę uwierzyć że już w czwartek idę na rozpoczęcie roku szkolnego do nowej szkoły ! to jest straszne ... pociesza mnie tylko to że będzie tam parę fajnych osób z którymi dobrze się rozmawia ;) co do wczorajszego dnia . byłam w kościele , siedziałam chwilę w domu , poszłam się przejść i spotkałam dziewczyny z mojej dawnej klasy . pogadałam z nimi i poszłam do domu . potem poszłam na spacer z Wiktorem i poszliśmy po Paulinę . do domu wróciłam ok. 20 . wykąpałam się , zrobiłam kolację i włączyłam TV (czekałam na Eska Hity Na Czasie) . na TVN leciał polski film "Nie Kłam Kochanie" . jest to mój ulubiony polski film ♥ o 21.20 włączyłam TVP1 , a tan Eska ♥ a gdy skończyła się transmisja z Bydgoszczy poszłam spać . dziś obudziłam się ok. 10 . ogarnęłam się i zaczęłam sprzątać . włączyłam Sims'y i chwilę pograłam . potem oglądałam 4FUN TV . i poszłam na spacer z Miłoszem . poszliśmy kupić prezent Klaudii . z rynku do "Piotra i Pawła" . kupiliśmy bagietkę i serek ♥ zaczęło padać więc poszliśmy do mnie . siedzieliśmy chwilę , i poszliśmy na spotkanie z Klaudią . chodziliśmy po osiedlu . ok. 18 poszłyśmy odprowadzić Miłosza , i poszłyśmy na plac obok "Polo" . odprowadziłam ją kawałek i poszłam do domu . włączyłam sobie "Nie Kłam Kochanie" (po raz setny) . teraz piszę posta i idę za chwilę zrobić sobie kolację ;) co do szkoły ... nie mam kompletnie nic oprócz podręczników ! a jak u Was z przygotowaniami ? ;)) kocham ! ♥

PS: nie zdziwcie się jeśli nie będzie mnie parę dni , ponieważ mam resztę transferu .
PS2: KONKURS ZOSTAJE ODWOŁANY !
PS3: zdjęcia z października ;) fot. Nikki ♥





1 komentarz: