Obserwatorzy

Translate

sobota, 23 lipca 2011

zmierzch ;D

dobry wieczór ;D mimo pogody mam dziś świetny humor ! ♥ od 15 do 21 byłam u Magdy ;) o 19 wpadła jeszcze Daria ;) siedziałyśmy gadałyśmy itp. zanim pojawiła się Daria , zrobiłyśmy listę rzeczy które musimy koniecznie zabrać do Łeby na kolonię . Magda zaczęła już przygotowywać ubrania które zabiera do Łeby ;D dużo tego wyszło ;) a teraz nawiążemy do tytułu Posta .

jeszcze rok temu nie przepadałam zbytnio za książką , a co dopiero za filmem , ale podczas poprzedniej kolonii w Łebie , w której byłam od 19.07 do 28.07 ;) kumpela z pokoju zabrała ze sobą drugą część sagi . Zaczęła mi opowiadać o czym jest itp. i chciałam już zacząć czytać , ale jeśli nie czytałam , ani nie oglądałam pierwszej części , to nie ma sensu ... Po kolonii Magda zaprosiła mnie do siebie po raz pierwszy i zaczęłyśmy oglądać pierwszą część . "Zmierzch" zalicza się do horrorów , ale jak dla mnie była to ciekawa komedia . Wciągnęłam się w to . Za jakiś czas obejrzałam drugą część , a gdy byłam na sylwestrze u kuzynki BLOG która też interesuje  . Już nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie następna część . Niestety dopiero w Listopadzie :( a do tego czasu postanowiłam czytać książki z sagi ;) od wtorku wieczór przeczytałam już całą pierwszą część . W poniedziałek idę do biblioteki oddać ją i wypożyczyć następną . Na komputerze mam pierwszą i trzecią część , a dziś ściągam drugą . Jeszcze rok temu wkurzała mnie każda laska która mówiła coś o zmierzchu , ale teraz sama jestem jedną z nich ;D
ja spadam ;D do jutra ;****

+ kołysanka Belli "River Flows In You" ♥♥♥ najlepiej brzmi w wykonaniu Matiego :*

PS: pod ostatnią notką padło pytanie czy chodzę z Miłoszem . Odpowiadam na to pytanie stanowczym Nie ;D Miłosz jest moim najlepszym przyjacielem . Znam go od 3 lat , i jest mi najbliższą osobą pod słońcem ;) dziękuję mu za to że jest ;*



+ zdjęcia z dnia w którym oglądałam po raz pierwszy zmierzch ;D

przepraszam za dziwne przerobienie niektórych zdjęć , ale nie mogę znaleźć oryginalnych zdjęć , a to była moja metoda przerabiania zdjęć ;D








2 komentarze:

  1. kocham zmierzch . :**
    wg , mnie 2 część jest kapitalnie głupia. nie lubię jej za bardzo. może dlatego iż mało z niej Edwarda? sama nie wiem . :* kołysanka śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię tą kołysankę :)

    OdpowiedzUsuń